ΠΕΤΡΟΚΕΦΑΛΙ

16/02/2008

ΡΑΜΜΑΤΑ, Ο-ΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ…

(ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ : ΑΝΤΙΛΑΛΟΣ ΜΕΣΣΑΡΑΣ)

Γνωρίζετε, συμπατριώτες μου, να κλείνετε το ρήμα έχω; Αν ναι, κλείνετε το σας παρακαλώ, γράμματα ξέρετε, και θα δείτε πόσοι από τη γενιά που μας κυβερνά τα τελευταία 20 χρόνια, έχουμε πλάκα, και μάλιστα πολλή πλάκα… Έχουμε και λέμε λοιπόν: «έχω, έχεις, έχει πλάκα, έχουμε, έχετε κλπ» Το άσχημο είναι πως κάνουμε πλάκα σε βάρος των παιδιών μας, των παιδιών που δουλεύουνε 10 ώρες για 20 ευρώ, και εμείς, την ίδια στιγμή που τρώμε ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, (μιάς και αυτά τα λίγα που φτιάξαμε εμείς πρόλαβαν και τα φάγανε οι προηγούμενοι), τους λέμε πως παίρνουμε μέτρα, γιατί τάχατες «φροντίζουμε να μην πεινάσουν στο μέλλον».

Αυτό κι΄αν είναι υποκρισία! Αλήθεια, πόσα δις «δώσαμε» στους δικαστικούς προ καιρού, κυβερνώντες μου, διότι έτσι έκρινε ο Κεδίκογλου (;) Γιατί αλήθεια τη θέλατε τόσο βαρυστομαχιασμένη τη δικαιοσύνη; Και συ τέκνο Βρούτε; Δεν άκουσα διαμαρτυρία! (το κοπέλι στην Αθήνα το λένε τέκνο-παιδί, για όσους δεν θένε να καταλάβουνε).

Αλήθεια, από που περίσσεψαν τα λεφτά για να φτιάξετε το τριτοκοσμικό ταμείο των φτωχών; Μήπως από τη γενική υπερφορολόγηση, ώστε επιλεκτικά να επιστρέψετε, ελεγχόμενα, ψίχουλα σε κάποιους που φτωχάνατε, σαν ελεημοσύνη;

Όταν κάποτε είχαν δικαίωμα να βγουν στη σύνταξη νέοι άνθρωποι, στα 35-45, αυτό ήταν, και είναι, δικαίωμα για το οποίο ακόμα και σήμερα κάποιοι αγωνιζόμαστε;

Αλήθεια, ποιος από τους «αγωνιστές» πολιτικούς, δικαστικούς, συνδικαλιστές κλπ, γύρισε να κάνει μιά έντιμη πρόταση: Όχι αυξήσεις, ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ, (κάπου-κάπου και μείωση) για τόσα χρόνια, αλλά εργασία, και στοιχειώδη αμοιβή στα παιδιά της νέας γενιάς. Προσπαθούν οι υποκριτές να λύσουν το «ασφαλιστικό» των παιδιών μας ( οι πολιτικοί και τραπεζίτες !), εκεί που δεν τα φθάνουν οι αμοιβές να ζήσουν!

Μήπως όμως, λέω μήπως, μιας και αδειάσατε τα αποθέματα των ασφαλιστικών ταμείων, τώρα θέλετε να τα ξαναγεμίσουμε τα κορόϊδα, για να τα εκμεταλευτείτε ΑΜΕΣΑ, αλλά και να τα ΞΑΝΑΑΔΕΙΑΣΕΤΕ σε μερικά χρόνια;

Ψάχνουνε πολλοί έμπειροι της γενιάς μου, αλλά και της πολιτικής του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, να εξηγήσουν το φαινόμενο » ΤΣΙΠΡΑ» . Απορούν πως οι νέοι συμφωνούν με το τίποτε του Τσίπρα, ενώ κατά την άποψη της γενιάς μας θάπρεπε να συμφωνούν με τα φάσκελα που τους δόσαμε σαν γενιά ! Ωραίοι είμαστε πατριώτες μου ! Να μας χαιρόμαστε!

Νάστε σίγουροι πατριώτες μου πως δεν θα χαθούν τα παιδιά μας, γιατί μαθαίνουν ν΄αγωνίζονται στο άθλιο σύστημα που τα έχουμε οδηγήσει. Όμως σίγουρα, οι ΜΠΟΥΡΔΕΣ που με δίχως τσίπα (έστω και με Τσίπρα) τα παρφουμάρισε τόσα χρόνια η γενιά μας, δεν αποτελεί παρά ένα όνειρο που φτιάξαμε για τον εαυτό μας για να κοιμόμαστε ήσυχοι τον ύπνο του δικαίου, τρομάρα μας … Να τις θυμηθούμε;

Οι γενιά του 1-1-4 (ακόμα τρώει παναθεμάτηνε…), η γενιά του Πολυτεχνείου (αυτή να δεις Μαρία μου…), η γενιά που χτυπιότανε πως τα 3/4 του πλανήτη είναι κόκκινα (ούτε μέτοχος σε βιομηχανία μπογιάς νάσουνε Αλέκα εκείνα τα χρόνια…), Και ήρθε η ώρα του : Τώρα τρώμε δεν μιλάμε, και όλοι τους πλασαρισθήκανε στην …εντεκάδα: των σοσιαλιστών, των νεοφιλελευθέρων, των εκσυγχρονιστών…. Α’ ξέχασα την Εθνοσωτήριον ! (μη μου πείτε πως δε χωράει στο Δημοκρατικό μας σύστημα. Σιγά μη στάξει η ουρά του γαϊδάρου!).

Μην κόπτεστε λοιπόν παλληκάρια μου για το «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ» των παιδιών μας, και άλλα φαιδρά … ΟΡΑΜΜΑΤΑ της γενιάς μας. Άλλωστε, γνωρίζετε πόσο χωρίζει τα …Ο-ΡΑΜΜΑΤΑ μας, από τα ΡΑΜΜΑΤΑ, που έχουν τα ίδια τα παιδιά μας για τη γούνα μας; ΜΟΛΙΣ ΕΝΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΜΗΔΕΝΙΚΟ! Και αν κλαψουρίζουμε για το «μέλλον» των παιδιών μας, τάχατές μου, δέστε παλληκάρια μου το μέλλον (τα κακά στερνά καλύτερα που θάλεγε κι μάνα μου) της ίδιας της γενιάς μας (εγκατάλειψη και αδιαφορία των γονιών από τα παιδιά τους), δίκαια ανταπόδοση της ανικανότητάς μας, όχι να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των παιδιών μας, μα ούτε ένα παγκάκι δεν έχουμε βάλει στις πόλεις μας να καθόμαστε σαν γενιά, ούτε ένα πεζοδρόμιο δεν φτιάξαμε να περπατούμε… Και τρέχουμε να λύσουμε το ασφαλιστικό των παιδιών μας ! Πως; με τους διαφόρους που μια ολόκληρη γενιά διαλέξαμε να μας κυβερνάνε; Μη επιμένετε ακόμα πως δεν έχουμε πλάκα…

(ΥΓ. Ναι συμφωνώ πως κάποιοι, ελάχιστοι, αγωνιστή κανε πραγματικά για τις ιδέες τους. Όμως, πάθανε τέτοιες νίλες από τους εκμεταλλευτές των ιδεών τους, που ουδείς από τους γνήσιους αγωνιστές, έχει το κουράγιο να διαμαρτυρηθεί για τις «ύβρεις μου». Αντίθετα, θα μου άρεσε η «ωργισμένη» αντίδραση των …. μπουκωμένων . Σιγά μόνο μη σταρβοκαταπιείτε και μου πνιγεί τε μανάρια μου…)

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

