ΠΕΤΡΟΚΕΦΑΛΙ

23/09/2008

«Μούλοι του θεού»

Εχιαρχιντήσανε τα πρόβατα του ποιμνίου τσ΄ Ελληνικής χριστιανοσύνης, με τα όσα γροικούνε τσοι τελευταίες μέρες. Οι μόνοι απου δεν καταλαβαίνουνε η διαόλοι στη δροσά, είναι καμπόσοι συντοπίτες μας, απου θωρούνε τσοι καμομοιριασμένους τσοι γειτόνους τονε να παραλοίζουνται με τα βάσανά ντως και ν΄ αποθέτουνε τσ΄ ελπίδες τωννε σένα σάπιο υποθηκοφυλάκιο, τον «οίκο του θεού», και να κατέχεις και να θωρείς πως ο υποθηκοφύλακας είναι πολύ μπαγάσας…. Και σαν να μην φτάνανε οι σπάπιοι στυλοβάτες της χριστιανοσύνης, θωρείς και καμπόσους άλλους, που θεωρούνε τον απατόντωνε «δημοκράτη», για «ευυπόληπτο», μα και τρέχουνε να πλασαριστούνε στην ομάδα του εκκλησιαστικού γκουβέρνου, τρέχουνε να στηρίξουνε τη σάπια κατάσταση, μιάς και έχουνε μετοχές και διάφορο στο σάπιο βασίλειο τση χριστιανικής μας «εκκλησίας».

Ταραχούμαι άμα τα σκέφτομαι, θες τα πρόβατα που από επικοινωνιακή ανάγκη γίνονται χριστιανοί του ένος ευρώ (τόσο δεν στοιχίζει ο εκκλησιασμός;), και από την άλλη αυτούς που δεν τους άφισαν τίποτε άλλο στην τσέπη παρά μόνο αυτό το ένα ευρώ την εβδομάδα, να το δίδουνε στην εκκλησία για να τους ελέγχουνε μέσω αυτής….

Θωρώ το σύντεκνό μου και μουτσογελά και μου λέει: Είντα σέπιασε εδά πάλι με τσοι παππάδες και ταραχάσαι και τσοι ταραχάς κι΄αυτούς…

«Στέκω και συλλογίζομμαι σα ντον ανεταξάρη // γιάντα ν΄η θάλασσ’ αρμυρή, κι΄ανάλατο το ψάρι»

Θυμούμαι τη μάνα μου, που αμα θελακαταλάβει πως αμπελοφιλοσοφούσανενε, επέτα την παραπάνω μαντινάδα για να δώσει μια έστω και ελαφρά απάντηση, στους αναπάντητους προβληματισμούς μας, μα και στσοι δικούς στη… Η σοφία μαθες δεν είναι ζήτημα γνώσεων και πτυχίων, μα άντε να το καταλάβεις στην ώρα ντου….

Να πολεμήσω θέλω να του το εξηγήσω του συντέκνου, μιάς και να του το χορέψω σα ντο Ζορμπά δε θα τα καταφέρω σάικα καλά, μονο να γυρεύγω τη δουλειά μου….

-Εμείς μωρέ σύντεκνε, εμεγαλώσαμε με μόνο το φόβο του θεού. Εχάθηκενε μωρέ σύντεκνε η αγάπη, τοσονά δύσκολο είτονε να μασελέλε για ένα Θεό που να τον αγαπούμε και να μας αγαπά; Είντα θέλω να πώ; Να στω κάμω θέλω γω όσο λιανά θες…

-Δεν είναι πως είτανε παραπραντισμένος ο θεός από πίσω από κειανά τρόχαλο και εκράθιε τη χαχαλόβεργα, και επαραμόνευγιε μα μασε δόσει τη χουρχουδιά οντε θε λα κάμομε τη διαλολιά, άλλοι τηνε καρατούσανε τη χαχαλόβεργα για λογαριασμό ντου. Και σανα ψυχανεμίζομαι μωρέ σύντεκνε πως εκεινοινά που εκρατούσανε και κρατούνε τη χουρχούδα είτονε νταβατζήδες του θεού, και το πιά πολύ εδουλεύανε για πάρτη ντωνε, και εμάς μασε βάνανε να πλερώνομε το νταβατζιλίκι. Εξάνοιγα από παέ, εξάνοιγα από κε, δεν τον επέτυχα πουθενά το μπαγάσα το θιό ντωνε, τον μπαμπούλα. Ανε με ρωτάς για το θεό που πίστευα μέσα μου, το δικόνε μου θεό, μια χαρά τα πήγαινα. Ο άλλος, αυτός που τονε γυρίζουνε οι παπάδες στα πανυγήργια, κατέχεις μωρέ σύντεκνε είντα μου θυμίζει; Εκειουσές τσοι αρκουριάρηδες απού γυρίζουνε την αρκούδα ντως στα πανυγήργια για να βγάνουνε το ψωμίντως Μωρέ σύντκνε,θεό-αρκούδα θα πιστεύγω;

Γιάντα μωρε κουμπάρε θε λα ξανοίγει ο θιός ανε φάω, ανε δόσω στην εκκλησά, ανε μνημονέψω ανε «αγιασω», αν «ευλογήσω» , ανε «εξομολογηθώ», ανε, ανέ ανε… Παραείναι φτιαχτός μωρέ σύντεκνε αυτός ο Θεός. Είντα να σου πω Μου θυμίζει εκειονέ το Ρομποκοπ που εθωρούσαμενε προ καμπόσα χρόνια, απου ήτανε έτοιμος να μασε συντρίψει σε κάθε του κίνηση. Δε λέω, αμα θέλω να φοβερίζω τα γκονάκια μου, καλος είναι, χέργια κόβει, γλώσσες κοβει, μάτια βγάζει, σου λέω ίδιος ρομποκοπ είναι…

Και θα μου πεις μα από την άλλη από τα γενοφάσκια μας τσείχαμε νε τσοι «ποιμένες» στο καφά μας, για ντα να μασε κακοφαίνεται εδά… Να σου πώ μωρέ σύντεκνε… Ως κι΄ανε το παλέψωμε, ένα σκοινί μασε κρατεί δεμένους από τον πόδα, ετσά που εδέναμε τα μαρτάριακα οντνείμαστε μικροί, χωρίς να τα καζικώνοε, κι΄ οντενεθέλαμε να τα πιάσωμενε, τα κυνηγούσαμενε, και επιάναμε την άκρα του σκοινιού και εμαζώναμε το ζωντανό…. Σύντεκνε, κακοφαίνεταί μου πως μασέχουνε δεμένους από τον πόδα και δεν μπορούμε να τωσε ξεφύγωμε. Και δε πειράζει για τη μάνα μου, με την ορεξή τζη τόκανε η κακομοίρα αυτό πούκανε, μα γω ποτέ μου δεν αναγνώρισα τεθοια εξουσία στους «εκπροσώπους του θεού».

Πάς γεννήσεις, να φτιάξεις κανα μεροκαματιαρη ν΄αφήσεις στο πόδι σου, και έρχεται ο παππάς (έλα τέκνο μου να σαραντήσεις= να λαδώσεις την τσέπη τα΄εκκλησίας,) Πάς να δόσεις ονομα του κοπελιού, και δε σε φτάνουμε οι άλλες μηχανές, τουλάχιστο αυτές δεν είναι υποχρεωτικές, αν τολμάς ας μην κουβαλήσεις καμμιά εκατοσή τουλάχιστον φορολογούμενους χριστιανούς στο εκκλησιαστικό κατεστημένο, χώρια το τι θα δόσεις εσύ… Παντρεύεις παντρεύεσαι, πεθαίνεις, όλα είναι εκκλησιαστική φορολόγηση…

Το κακό που λες σύντεκνε είναι πως πολλές βολές ψυχοπλακώνομαι, κρούβγομαι και νοιώθω σαν εκειονά τον κακομοίρη απού τονέχουνε πιάσει οι χωροφυλάκοι και τονε βασανίζουνε μέχρι να μολοήσει το έγκλημα που δεν έκανε …. Πόσες βολές πολλοί δεν έχουνε αντέξει και ομολογούνε για εγκλήματα απου δεν έχουνε καμωμένα…. Εσα σα να μου φαίνεται σύντεκνε πως είναι και ένα σωρό παρηγορήτρες στην εκκλησία μας…. «Μολόγα άνθρωπέ μου πως είσαι αμαρτωλός να ξαλαφρώσεις…. Πα να πει, μολόγα πως είσαι υποαχτικός μας, κάνε μια βαρβάτη λοβοτομή, και σκέψου πως εσύ τη βολεύεις άμα προσχωρήσεις στο στρατόπεδο των «χριστιανών» και μη σκέφτεσαι πως τσοι μουσουλνάνους τσοι Βουδιστές κλπ θα στοι πάρει ο διάολος….» Και γιάντα μωρέ τράγο θα τονε πάρει τον κακομοίρη τον Κινέζο, τον Ινδό, τον κιτρινιάρη ο διάολος; Ειντάκαμε μωρέ ο καμομοίρης απου δεν τόκαμα εγώ και θα πάει αυτός στην πίσσα και εγώ στον παράδεισο; Δεν μου τα λες καλά παπά, παπαριές μου φαίνουνται ούλα τουτανά….

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

