ΠΕΤΡΟΚΕΦΑΛΙ

04/10/2015

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Filed under: Η ΟΠΤΙΚΗ ΜΟΥ — Λεοντάριον @ 1:40 μμ
Tags: , ,

Σωτηριον έτος 2012… Βαρέθηκα πια να γκρινιάζω, να γκρινιάζω, να γκρινιάζω….Ο λόγος ηταν φυσικά όλα όσα ζούσαμε από τότε στο πολιτικό σκηνικο, που απλά δεν προοιώνιζαν τιποτε καλό. Αποφάσισα λοιπόν να αποσυρθώ από την μαχόμενη … γκρίνια των απανταχού μπλόγκερς, μιάς και το συνολο των πολιτικων, μα και η πλειοψηφία των πολιτών είχαν διαφορετική άποψη από τη δική μου…. Έτσι, η πορεία του ντουέτου πολιτών και  πολιτικών  συνεχίστηκε μέχρι τωρα, το 2015…

Θα μου πεις αφελή μου:- Μα εγώ διαφωνώ με ΟΛΟΥΣ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΑ, και σου απαντώ πως: ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΛΕΙΟΨΗΦΊΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΆ !!!! (για μηπως και τους ψήφισα εγώ και τους έδωσα την εξουσία; ) Τραγελαφος λοιπον πατριώτες μου ανθέλληνες !!! Τι ; Στραβομουτσουνιάζετε με το : ανθέλληνες ; MΑ ΕΣΕΊΣ ΔΕΝ ΕΊΣΤΕ ΠΟΥ ΟΔΗΓΉΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ;  ΤΙ ΣΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΣΤΕ ΑΛΗΘΕΙΑ;

Γκρινιαζα, ΔΝΤ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2010 σε αυτό το ιστολογιο, για τον Giorgos το Αμερικανο-Εβραιοπολονοελληνάκι, που δεν μπορεσε ποτέ του ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ, Ελληνικά, και οι Νεοέλληνες τον έφεραν να τους …σώσει !!!

Γκρίνιαζα , ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΝΔ Νοεμβριος 2009, και ΣΩΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΤΟΥ Δεκεμβριος 2010 , και τα δυο γραμμενα σε αυτό το ιστολόγιο, για τον …. ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΟπροδότη του 1993 το Σαμαρά… , που και πάλι οι Νεοέλληνες τον έφεραν να τους …ξανασώσει !!!

Γκρίνιαζα, Νοεμβριος 2009 ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ, παλι σε αυτό το ιστολόγιο, για τον δίχως τσιπα Τσίπρα, όπως σας έγραφα, που ξεπετώντας τον, τουλάχιστο έντιμο, Αλαβάνο, πήρε την …αριστερα ; !!! και κανοντας διαφορες μαιμουδιές και κωλοτούμπες την κρατά ακόμα… Θα μου πεις; Τέτοια ….αριστερά… τέτοια τις αξίζουνε, τέλος πάντων. Δικαιωματικά λοιπόν και ο Τσιπράκος μας μπορεί να μην έσωσε τους Νεοέλληνες, έσωσε όμως όσους πίστεψαν το ο σώζων εαυτό σωθήτω, και έτρεξαν να πλασαριστούν στο καινούργιο …” μπουλούκι εθνικής σωτηρίας” τον ΣΥΡΙΖΑ, και όχι στον …ΤΣΙΡΙΖΑΑΑΑΑ.!!! Σημ : ΤΣΡΙΖΟΝΤΕΣ ή ΤΣΙΡΙΖΑΙΟΙ είναι το 85% ΤΩΝ Νεοελλήνων που ΔΕΝ ψηφισαν ΣΥΡΙΖΑ, αλλά τους περιμένουν, του ΣΥΡΙΖΑ, για να γίνουμε το 100%…

2012 λοιπον… Γκρίνια πολύ, εγώ ΤΣΙΡΙΖΑ, ΤΣΙΡΙΖΑ, ΤΣΙΡΙΖΑ… όμως πατριωτάκια μου εσείς πράμα… το χαβά σας, Γιωργάκης προχθές, Αντωνάκης χθες , Τιπράκος σήμερα…. Θωρείτε μπάρεμ πως κοντοσιμώνει ο γιώρα του ΤΣΙΡΙΖΑΑΑΑ ….. και αντιλογά το μυαλό σας…. Μην το πολυζορίζτε το μυαλό σας και μου κάψετε κειμια φλάνζα και θανέχομε άλλα τρεξίματα… Ο ΤΣΙΡΙΖΑ ΕΡΧΕΤΑΙ.!!! Αλωστε όλοι οι πλεωμένοι ντελάληδες, γιαυτό είναι ντελάλιδες (επαδε στην Αθήνα τσοι λέμενε δημοσιογράφους…) , αφού τα πήρανε και φωνιάζανε ΣΥΡΙΖΑ, εδά κατά που το θωρείτε, φωνιάζουνε πως από αύριο θα νέχουμενε λέει ΤΣΙΡΙΖΑΑΑΑΑ !!!! Θα μας απαυτώσουνε λέει, μετα συγχωρήσεως, και απίτις μας απαυτώσουνε, θα μασε κόψουνε λεει ετουτονε, θα μασε κόψουνε και εκειονε, θα μασε κόψουνε, θα μασε κοψουνε….
Δεν το αντεξα άλλο και εκλεισα το στομα μου, τουλάχιστον έπαψα να γράφω τις σκέψεις και τις απόψεις μου, εδώ και τρία χρόνια, χωρίς όμως να παύω να εικτείρω τους Ελληναράδες, που κρατώντας ανάμεσα στα δόντια τους τον ψήφο τους έτρεχαν να τον δόσουν ΔΑΚΓΩΤΟ στους πιο διεφθαρμένους, από όσους τους τον ζητούσαν…
Επανέρχομαι όμως για μια απάντηση στο  ερώτημα, το δια ταύτα. Προτιμώ να απαντήσω και πάλι στην Κρητική διάλεκτο, οι ελάχιστοι που θα με διαβασουν θέλω να με νοιώσουνε-καταλάβουνε….
Σας προτείνω λοιπόν για τον πρώτο κίνδυνο, ειδικα στους συμπατριώτες μου Μεσσαρίτες να πα να βρούνε το Μανταλένιο ή το Μαχαιρά ή το γανωτή στοι Μοίρες, απου εκαταστένανε για τσοι καμπίτες τση κατω Μεσσαράς κουβαδες, τσιγκάκια, αλουσουδιάστρες σκαφάκια από τσίγκο, να τωσε φτιάξουνε … τσιγκινα σωβρακα με παραπλανητικές κωλοτρυπίδες, κατά που λένε στην άλλη Ελλάδα. Είναι το μόνο μέσο, έστω και προσωρινό, και βλέπουμε…

Η κύρια απάντηση μου είναι δανεισμένη από το …Οθωμανικό δίκαιο; το κοράνι ; θα σας γελάσω….Αποτελεσματική φαίνεται λοιπόν η λύση για το δευτερο κίνδυνο, που οι ιμάμιδες, προτείνουν στα ζώα τους, με συχωρείτε στο ποίμνιό τους ήθελα να πω… Στην κρητική καθομιλουμένη του καιρού μου υπήρχε η λέξη ψο@oφούκαρο ενοώντας το σημερινό προφυλακτικό. Μιας λοιπόν και οι ηγεσίες μας μας έχουνε του πεταμάτου, και εμείς με τον ψήφο μας τους δείξαμε πως συμφωνούμε απόλυτα με το δρόμο της εθνικης και ίσως και της φυσικής, που ξέρεις, αυτοκτονίας, ας προτείνουμε τουλάχιστον στους νέους μας να φτιάξουνε μερικά τσιγκινα ψο@λοφουκαρα σαν αυτά που προτεινουν οι ιμάμηδες σε όσους κάνουν επιθέσεις αυτοκτονίας στο τζιχαντ, μπας και απολαύσουνε τα …μπρατη τωνε στην άλλη ζωή….( Θα μου πεις βέβαια: Μα πιστεύεις και συ στις 72 ….παρθένες; -Εγω και να πιστευα, στην ηλικία μου, δεν έχει και πολλή αξία, όμως εσεις με τις επιλογές σας είστε χωρις αμφιβολία το βουτυρο στο ψωμί των τζιχαντιστών,  και με την τακτική σας οι φίλοι σας,  είτε ιδεολογκοί τυπου Τσιπρα , είτε μαυριδεροί εισαγόμενοι από την Σ Αραβία , το μόνο που σας υπόσχονται με σιγουριά είναι οι 72 παρθένες…. Γιατί λοιπόν να μην ετοιμαστείτε να τις απολαύσετε; Ψ@λοφουκαρα λοιπόν αδελφια μου ΤΣΙΡΙΖΑΙΟΙ,   ψ@)λοφούκαρα για το πουλάκι σας…..)

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

