ΠΕΤΡΟΚΕΦΑΛΙ

02/11/2015

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΑ ΜΟΥΣΚΑΡΙΑ, ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΟ

Filed under: Η ΟΠΤΙΚΗ ΜΟΥ — Λεοντάριον @ 4:08 μμ
Tags: , ,

Αν δεν απατώμαι, αλλοιώς διορθώστε με, κοινωνικα είναι τα αγαθα, που όλοι σε μια κοινωνια δικαιουνται να απολαμβανουν εξισου σαν μελη αυτής της ομάδας. Ωραίος χωρίς αμφιβολία ο παραπανω ορισμός, των κοινωνικών αγαθών, αλλά βλέπει, ο ορισμός, το πράγμα από την μια πλευρά, την πλευρά που εμείς ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ. Βάζουμε λοιπόν όλοι το χέρι στον κορβανα, και απολαμβανουνε όλα τα καλά από το κορβανα-κουτι της πανδώρας. Στη φύση, και στην υπόλοιπη ζωή τα ζώα δεν έχουν σίγουρα κοινωνική ζωή, καπου-κάπου μόνον φτιάχνουν ΑΓΓΕΛΕΣ, με κυριο στοχο, από τα άτομα της αγγέλης, να εξουδετερωθεί κάθε εμπόδιο κατά τη διεκδίκηση τροφής, από τη φύση.

Η κοινωνική συνείδηση του ανθρώπου αναπτύχθηκε παράλληλα με την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ  του και μόνον ανάπτυξη, πριν απο τη ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ  και ΚΡΑΤΙΚΗ  οργάνωση-ανάπτυξη.

 

 

Ο κοινωνικός ξεπεσμός η αποσάθρωση των κοινωνικων αξιών και η εμπορευματοποίηση όσων οι παλιότεροι γνώριζαν και εισέπραταν σαν παροχές-θαλπωρή-στηριξη του κοινωνικού περίγυρου, έχουν γιγαντωθεί. Το χειρότερο δε είναι πως  η εμπορευματοποίηση πέρασε στα χέρια του κατεστημένου και της πολιτικής και έγινε εργαλείο εκμαυλισμού της μάζας και των αδύναμων οικονομικά, με αποτέλεσμα ότι θα ώφειλε η ίδια η κοινωνία να δομεί από μονη της, με στόχο την κατά το δυνατόν ενίσχυση της συνοχής της, περασε στα χέρια επιτείδιων εμπόρων-πολιτικών, που κατευθύνουν τη διασκέδαση, την επικοινωνία, την καθαριότητα, την εργασία κλπ

Θα μου πεις βέβαια;
– Μα υπερασπίζεσαι τα μέλη της κοινωνίας; Υπερασπίζεσαι τα μέλη-θύματα, όπως εμφανίζοναι, και στην πραματικοτητα είναι; – Να σας πώ την αλήθεια μου, δεν τους υπερασπίζομαι… Άξιοι της τυχης τωνε είναι πατριώτες μου …

Θωρώ τον απατό μου και:
-Όντε θωρώ τοι μαϊμουδιές των κατά κοσμο δεξιών, τωσε φωνιάζω:
– Είντανε μωρέ αυτά τα μασκαραλίκια, εγώ είμαι δεξιός, μα εσείς είσαστανε μια ζωή αδέξιοι και εκμεταλευτές της δεξιάς ιδελογίας και φυσικα των δεξιών ηλιθιων ψηφοφόρων που σας πιστεύουν-εμπιστεύονται…. Και αυτόματα πλασαρομαι (απο του επιτείδιους) σαν….αριστερος στα μάτια των δεξιών φίλων μου ηλιθίων…
-Όντε θωρώ πάλι τα καραγκιοζικίκια των …. αριστερών με τσοι δεξιές τσέπες, απου περιμένανε 50 τόσα χρόνια να φανε και αυτοί το δεξιό παντεσπάνι με το αριστερό χερι, (το μόνο …αριστερό που επόμεινε στη σύγχρονη αριστερά), όντας στην εξουσία, μιας και αριστερό ψωμί τρώγανε, κορόιδα αριστεροί της γειτονιάς, αν το θυμάστε, αφού ακόμη  και  όταν εσείς πεινάγατε αυτούς τους ταϊζατε ζωντόβολα, περιμένοντας να σας βάλουνε και σας συμμισάτορες στη ματζαδούρα… (Δεν κατέχω αν είχατε βάλει και την κοιλιά σας στο νερό, κατά πουλεγενε και η μακαρίτισα μάνα μου….)

Με τούτα και με κείνα, περάσανε κοντά τριάντα χρόνια, απου εφωνιαζα στη …ζερβόδεξη γειτονιά μου :
-Ξυπνάτε ζωντόβολα !!! Επαδέ είμαι !!! Δεν είμαι καραγκιόζης της δεξιάς , μα μουδε νταβατζης της αριστεράς !!! Δε θα σασε χτυπήσω τη πόρτα σας, κρατώντας το κουβαδάκι του διακονιάρη του 1950, γιατί τοτεσάς ο διακονιάρης εδιακονούντανε μόνο για να επιβιώσει, οι σύγχρονοι διακονιάρηδες ψήφου κακομοίρηδες μου διακονούνται για 30 μέρες κι άμα σασε καταφέρουνε θα καλοπερνούνε 30 χρόνια….

( Θωρώ καμπόσους από σας και μου στραβομουτσουνιάζετε: Μα είντα λογάται γιατρέ απου θα καταργήσωμενε και θα σιχτιρίσομενε και την Προεκλογική ενημέρωση του πολίτη !!!-. . Σε αυτό το μόνο απουχω να τωσε πω είναι : Σιγά μη σταξη η οριά του γαϊδάρου !!! Η προεκολγικη ενημέρωση σας αποστάβωσενε καμομοίριδες !!!! Μαθές, τα μετεκλογικά καζίκια απου κερδίσετε μετά την ψήφο σας,  λόπως  τα απολαμβάνετε….. )

-Κατέχουνέμε πανω από 10 χιλιάδες δυσρεστημένοι από τσοι πολιτικους μας, πελάτες μου στη γειτονιά μου … Δεν με ψηφίζανε…20 χρόνια κοντά για δημοτικό τους σύμβουλο… Εϊντα μανάβηδες εψηφίσανε, είντα ανεργους διαλέξανε, είντα προπολεμικούς συνταξιούχους καφενόβιους… Είτανε μαθές:
-το ξαδεφάκι, απου δεν είχενε δουλεια, κείπρεπε να το βοηθήξωμενε μπάς και …βολευτεί στο Δημο (τρώγοντας, ηλίθοι στοι φόρους απού πληρώνετε )
-ο ανεπάγγελος και αναξιοπρεπής γλείφτης που ήβαλε τα καλά ντου και είρθενε να σου χτυπήσει την πόρτα ΔΙΔΟΝΤΑΣ ΣΟΥ ΑΞΙΑ !! κατα πωσ λες, Και συ, ηλίθιε, αντί να δεις ΠΟΙΟΣ είναι και ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ στη ζωη του, το μόνο που επρόσεξες είναι η σημαία απού εκραθιε και που σούλεγε: ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΕΣ (ΗΛΙΘΙΕ, ΜΟΝΟ ΜΟΝΟ ΔΟΣΕ ΜΟΥ ΤΟ ΨΗΦΑΛΑΚΙ ΣΟΥ ) !!!!

Κείσουνε τόσονα στουρνάρι κακομοίρη, που όσο σούλεγε αυτός, εσύ άλλα είχενες στο κακοτερένιο κακοντένεκο, απού σου φεσωσενε ο θιός για καυκάλα:
-Εγώ θα του ζητήξω να μου δόσει ένα κομμάτι χωράφι σπρώχνοντας το δρόμο στο οικοπεδο του γείτονα,
-Εγω θα του ζητήξω να ψοφήσει την αιγα του γειτόνου,
-Εγώ θα του ζητήξω να βγάλει το γείτονα από τη δουλειά και να βάλει εμένανε,
-Εγω θα του ζητήξω να κυνηγήσει τον πετυχεμένο γέιτονα γιατί είναι  αριστερός, γιατί είναι δεξιός, γιατί είναι κουμουνιστής, γιατί  είναι χουντικός , γιατί είναι χρυσαυγίτης….
Ανε μου πει ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ, εγω θατονε ψηφίσω με τα μπουνια…..

Και μούρχεσε μετα τόσα χρόνια ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ στο ρόλο του ΠΟΛΙΤΗ (πρόσεχε βαρονούση, δεν είπα πολιτικής σταδιοδρομίας, αλλωστε τον πολίτη παριστάνεις όχι τον πολιτικό) στο ιατρείο και παραπονιέσαι για τσοι αιμορροΐδες και την αναιμία σου Και όσο σούλεγα  να μην τσοι μπικίζεις τσοι αιμορροΐδες και αιμοραγούνε, τόσο εσύ τρίβγεσαι  τσοι πολιτικους να σε …απαυτονώνουνε καθε ντάι-νται,  μούσκαρε,  έεε  μούσκαρε….

1 σχόλιο »

  1. Χαίρομαι , που όλα τα μουσκάρια, εδώ και τρεις μέρες που τα σιχτίρίσα με τα γραφούμενά μου παράνω,δεν διαμαρτυρήθηκαν !!! Να μου ζήσετε μουσκάρια μου !! και να μεγαλώσετε !!! Και να το κατέχετε: αμα μεγαλώσει ένα μουσκάρι γίνεται ΒΟΥΙ, Τα βούγια είναι πολύ χρήσιμα, σαυτό τον κόσμο, Μπορεί να μην κάνουνε μπλειό ταοι καλουργιές στα χωργιά ντωνε, μα τωσε δώδανε το δικαιωμα ψήφου !!!! (ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΌΣ ΘΑ ΤΩΣΕ ΔΊΝΕΙ ΛΙΓΟ ΣΑΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΣΟΙΧΕΙ τουχεργιούντου, ΣΕ ΩΡΑ ΑΝΑΡΓΚΗΣ !!! )

    Σχόλιο από Λεοντάριον — 05/11/2015 @ 2:31 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

